پمپ و الکتروموتور

: الکتروپمپ های لوارا 

 تنها نماینده انحصاری شرکت پمپ سازی لوارا LOWARA   از کشور ایتالیا وابسته به گروه صنعتی معظم و بزرگ xylem بزرگترین گروه صنعتی دنیا در زمینه تولید پمپ با سابقه درخشان

شرکت LOWARA بزرگترین مجموعه پمپ سازی جهان در زمینه الکتروپمپ های ساختمانی، صنعتی، باغبانی و کشاورزی، تصفیه آب و فاضلاب در انواه چدنی، استینلس استیل، پمپ های زمینی،طبقاتی،سیرکولاتور،پمپ های لجنکش و کفکش، انواع بوستر پمپ های دور متغیر و دور ثابت هوشمند می باشد.

با توجه به توانایی بالا، این شرکت قادر به طراحی و تولید پمپ های خود برای آبدهی تا 5000 مترمکعب در ساعت و تا فشار 50بار می باشد. در ضمن این شرکت قابلیت تولید تمامی رنج محصولات خود از مواد: چدن،کربن استیل، استینلس استیل و حتی داپلکس مقاوم در برابر آب دریا را داراست.

 

الکترو پمپ های پنتاکس :

تنها نماینده انحصاری شرکت پمپ سازی پنتکس Pentax ایتالیا که با تولید رنج وسیع الکتروپمپ های خانگی، صنعتی، ساختمانی و تاسیساتی، بوسترپمپ های آبرسانی و آتشنشانی، باغبانی، انواع شناور، کفکش و لجن کش با کیفیت ویژه و قیمت های رقابتی در اکثر بازارهای بین المللی در ردیف اول رقابت قرار گرفته است.

الکتروپمپ های دیزل ساز:

گروه صنعتی دیزل ساز از سال های گذشته اقدام به تولید قسمتی از نیازهای بازار داخلی در رنج پمپ های خانگی، ساختمانی و شناورهای چاه های عمیق نموده است و سیاست شرکت بسط تولید کالاهای با کیفیت بالا و قیمت های مطلوب و دادن حق انتخاب به مشتریان و مصرف کنندگان گرامی می باشد.

         

الکتروپمپ های ANNOVI REVERBERI و MICHELIN:

نماینده انحصاری شرکت آنوی ریوربزی ANNOVI REVERBERI ایتالیا یکی از بزرگترین تولید کنندگان انواع پمپ های دیافراگمی، پیستونی و کارواش جهت مصارف خانگی، صنعتی و کشاورزی.

کیفیت بالا و طیف گسترده تولیدات این شرکت و پمپ های استینلس استیل آن امکان استفاده در سیستم های تصفیه آب دریا را فراهم کرده است.

نماینده انحصاری شرکت میشلن MICHELIN جهت مصارف شستشوی خانگی و صنعتی تا فشار 200بار

شرکت اینترپمپ INTER PUMP ایتالیا یکی از بزرگترین تولید کنندگان پمپ های پیستونی جهان با فشار تا 700بار و آبدهی تا 150لیتر بر دقیقه جهت شستشوهای صنعتی

الکتروپمپ های استریم :

نماینده انحصاری شرکت Stream کشور چین که در تولید انواع پمپ شناور،کفکش،لجن کش، خانگی، پمپ طبقاتی عمودی، افقی و سانتریقوژ، کشاورزی، کارواش و شستشو، انواع موتور پمپ های بنزینی، نفت بنزین و دیزل با خروجی 2,3,4 اینچ و همچنین انواع منابع تحت فشار آب و لوازم جانبی صنایع پمپ، از کیفیت بی نظیر و تنوع وسیعی برخوردار می باشد. مارک Stream ترکیب واقعی از کیفیت برتر و قیمت مناسب بوده و در مدت زمان کوتاه سهم مهمی از بازار پمپ را در سراسر جهان به خود اختصاص داده است.